Afspraaksoftware voor de Publieke Sector2023-06-07T10:08:50+02:00

Start vandaag!

Afspraaksoftware voor de Publieke Sector

Regel de bezoekersstromen naar uw organisatie met een professioneel afspraaksysteem. Creëer meer betrokkenheid bij uw klanten en verhoog uw service met behulp van automatisering.

image: kamranaydinov/Freepik.com

Nieuw product

Klantgeleidingssysteem

Meer informatie

Software die meebeweegt

Nergens zoveel dynamiek als in de publieke sector. Bezoekers lopen kriskras door elkaar, ze stellen vragen aan medewerkers, pakken producten en zetten ze weer terug, hopelijk. Misschien organiseert u speciale avonden waarop uw winkel open is en alleen voor genodigden. Dan kan het handig zijn om klanten op afspraak te laten komen. En bij restaurants weten we inmiddels niet beter. De economie draait als een tierelier, er is geen plaats als u geen afspraak heeft gemaakt.

Maak gebruik van onze koppelingen

Misschien heeft u een succesvolle onderneming en ontstaat er al snel een wachtrij voor de kassa. De keerzijde is dat klanten dan soms lang op hun beurt wachten. Dat leidt tot stress en onbegrip. Er bestaan oplossingen om die stromen in goede banen te leiden, een zogenaamde “wachtverzachter”. Kijk eens naar ons nieuwe klantgeleidingssysteem dat volledig in de cloud werkt. U heeft geen omkijken meer naar servers of software updates.

100% SaaS
100% Web-based
Werkt in elke browser
Altijd online
Altijd up-to-date

Bent u benieuwd naar onze afspraken software?

  • Klik dan op onderstaande knop. Laat uw gegevens achter en dan nemen wij contact met u op.

62%

meer contactmomenten

Dankzij 24/7 bereikbaarheid hebben uw bezoekers inzicht wanneer zij bij u terecht kunnen.

72%

meer inzicht

Omdat uw bezoekers zelf uw agenda vullen heeft u een goed beeld van de te verwachten klandizie.

79%

hoger serviceniveau

Door automatische herinneringen via e-mail en sms ontstaat er een veel grotere commitment.

Winkels, apotheken, banken

Onze producten worden doorgaans gebruikt op plekken waar dagelijks veel mensen kortstondig een bezoek afleggen. Denk aan de servicewinkels op de stations van NS, winkels, apotheken, telefoonwinkels en -shops en banken. Dit zijn plekken waar u niet lang geleden nog gewoon kon binnenlopen met uw vraag. Door de gebeurtenissen de afgelopen jaren, werd het noodzakelijk bij om bij veel ondernemers voortaan een afspraak te maken.

Inzicht in de toekomst

Dankzij afspraaksoftware krijgt u inzicht in wanneer uw organisatie bezocht zal worden en door wie. En uw bezoekers weten wanneer zij bij u terecht kunnen. Een online afsprakensysteem is ook voor de publieke sector een heel krachtige tool. U kunt er uw planning erop afstemmen. Wanneer de agenda’s snel vollopen kunt u in onze software werken met zogenaamde overloopagenda’s die automatisch openen en u meer bezoekcapaciteit heeft.

Geen installatie nodig !

Afsprakensoftware in de cloud zonder plugins en met automatische backups

Controle over elke afspraak

Voor elk product dat u aanbiedt stelt u de afspraakduur in. En u bepaalt zelf op welke tijdstippen het product beschikbaar is. Dat kunnen dus ook meerdere tijdblokken zijn verspreid over de dag. Wanneer een bezoeker voor meerdere producten tegelijk een afspraak maakt, worden de tijden bij elkaar opgeteld. Datzelfde geldt voor een grotere groep mensen die samen voor hetzelfde product komen. En specifiek voor de publieke sector is het handig als de klant bij zijn reservering kan afrekenen via bijvoorbeeld iDeal.

  • Inzicht via het dashboard

  • Automatische herinneringen

  • Centrale gegevensopslag

  • Meerdere afspraaklocaties

  • Zuivere afspraaktijd

  • Voorlooptijden

  • Minimale voorlooptijd

  • Controle dubbele afspraken

  • Intelligente archieffunctie

  • Gefaseerde afspraak

Meer informatie over bezoekersstromen

Bepaal uw eigen agenda

Online afspraak maken

Uw klanten maken online zelfstandig een afspraak via hun computer of mobiele telefoon. Telefonisch met uw medewerkers is natuurlijk ook mogelijk. Van elk product dat u aanbiedt, is direct zichtbaar wanneer het beschikbaar is en op welke locatie. Uw klanten ontvangen in de dagen vooruitlopend op de afspraak herinneringen in de gekozen taal.

Inchecken

Op de dag zelf meldt de klant zich bij de incheckbalie, of hij checkt zichzelf in. Van elke bezoeker wordt bijgehouden of hij is gearriveerd en hoe laat. Zo ontstaat er een bezoekersregistratie. No shows worden ook bijgehouden. Via onze dashboards kunt eenvoudig informatie opvragen over het verloop van het afsprakenproces. Zo kunt u bijvoorbeeld een analyse maken van hoe snel de agenda’s gevuld worden.

Klantstromen sturen

De applicatie kan overweg met meerdere locaties en agenda’s. Zo kunt u ook klantstromen sturen. Uw klanten krijgen online tijdens het maken van de afspraak een voorstel voor datum en tijd voor elke locatie. Daarnaast is het mogelijk om meerdere afspraakportalen aan ons afspraaksysteem te koppelen. Hiermee kunt u een scheiding aanbrengen tussen reguliere (particuliere) klanten en zakelijke klanten, zoals bijvoorbeeld collega’s.

Koppelingen met andere software

Onze software kunt u koppelen aan verschillende andere systemen. Zo kunt u ons afsprakensysteem rechtstreeks aan ons klantverwijssystem koppelen. In sommige applicaties schrijven wij informatie weg in systemen van SAP. Heeft u een uitdaging, vraag het ons.

Abonneer je op de nieuwsbrief

Nieuwsbrief MKB

Nieuws

Meer informatie nodig?

Laat uw gegevens achter of bel ons. We brengen u dan in contact met één van onze medewerkers.

Publieke Sector

Afspraaksoftware voor de Publieke Sector

Regel de bezoekersstromen naar uw organisatie met een professioneel afspraaksysteem.

Dynamiek in de Publieke Sector

Nergens zoveel dynamiek als in de publieke sector. Bezoekers lopen kriskras door elkaar, ze stellen vragen aan medewerkers, pakken producten en zetten ze weer terug.

Als het druk is ontstaat een wachtrij voor de kassa en moeten klanten soms lang op hun beurt wachten. Dat leidt tot stress en onbegrip. Maar, er bestaan oplossingen om u te helpen die stromen in goede banen te leiden. Heeft u weleens overwogen om shoppen op afspraak aan te bieden of een klantgeleidingssysteem te gebruiken?

Software in de cloud zonder plugins en met automatische backups

Inzicht in de toekomst

Dankzij afspraaksoftware krijgt u inzicht in wanneer uw organisatie bezocht zal worden. En uw bezoekers weten wanneer zij bij u terecht kunnen.

Een online afsprakensysteem is daarom een heel krachtige tool. U kunt er uw planning erop afstemmen. Wanneer de agenda’s snel vollopen kunt u in onze software werken met zogenaamde overloopagenda’s die automatisch openen en u meer bezoekcapaciteit heeft.

Ook interessant !

Digitale
Receptie

Bezoekersstromen

Bepaal uw eigen agenda

Uw klanten maken online zelfstandig een afspraak via hun computer of mobiele telefoon. Telefonisch met uw medewerkers is natuurlijk ook mogelijk. Van elk product dat u aanbiedt, is direct zichtbaar wanneer het beschikbaar is en op welke locatie. Uw klanten ontvangen in de dagen vooruitlopend op de afspraak herinneringen in de gekozen taal.

Inchecken

Op de dag zelf meldt de klant zich bij de incheckbalie, of hij checkt zichzelf in. Van elke bezoeker wordt bijgehouden of hij is gearriveerd en hoe laat. Zo ontstaat er een bezoekersregistratie. No shows worden ook bijgehouden.

Klantstromen sturen

De applicatie kan overweg met meerdere locaties en agenda’s. Zo kunt u ook klantstromen sturen. Uw klanten krijgen online tijdens het maken van de afspraak een voorstel voor datum en tijd voor elke locatie. Daarnaast is het mogelijk om meerdere afspraakportalen aan ons afspraaksysteem te koppelen. Hiermee kunt u een scheiding aanbrengen tussen particuliere klanten en zakelijke klanten.

Koppelingen

We werken voortdurend aan nieuwe functionaliteit. En onze applicaties koppelen met andere producten, zoals met ons klantverwijssysteem. Als een koppeling niet voorhanden is, onderzoeken we hoe we deze kunnen realiseren.

Meer informatie nodig?

Laat uw gegevens achter of bel ons. We brengen u dan in contact met één van onze medewerkers.

Ga naar de bovenkant