Supportvragen en Updates

Onze helpdesk is beschikbaar voor ondersteuning bij:

  • installatie van updates;
  • vragen over het gebruik van de applicatie;
  • problemen tijdens het gebruik van de applicatie.

Wij stellen een supportformulier beschikbaar dat is opgebouwd uit verschillende velden, waaronder: applicatie, het type supportvraag, naam, organisatie en contactgegevens. Wanneer alle velden zijn ingevuld kunnen wij adequaat reageren.

In het veld beschrijving kan aanvullende informatie gegeven worden:

  • over het probleem;
  • wanneer het probleem optreedt;
  • welk resultaat oorspronkelijk werd verwacht.

Daarnaast is het mogelijk om aan te geven op welk moment door ons contact kan worden opgenomen met de indiener van het supportformulier.

TeamViewer

Wij verlenen zowel support via telefoon , e-mail als via TeamViewer.

TeamViewer is een applicatie waarmee via een beveiligde verbinding contact kan worden gemaakt met uw computer. Wij maken hiervan gebruik wanneer wij bijvoorbeeld de acties op uw scherm willen kunnen volgen. Dit kan voor zowel educatieve ondersteuning als voor probleemoplossing worden gebruikt.

Start TeamViewer door op het logo te klikken.

TeamViewer image

Openingstijden

Onze helpdesk is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00.

Wanneer er buiten kantoortijden zich een probleem voordoet dat niet kan wachten tot de eerstvolgende werkdag, kunt u op het formulier aangeven dat er sprake is van een spoedgeval.

SUPPORTFORMULIER

030 – 227 3333