Onze helpdesk is beschikbaar voor ondersteuning bij:

  • installatie van updates;
  • vragen over het gebruik van de applicatie;
  • problemen tijdens het gebruik van de applicatie.

Wij stellen hiervoor een supportformulier beschikbaar dat is opgebouwd uit verschillende velden, zoals naam, organisatie, direct telefoonnummer en e-mailadres. Wanneer alle velden zijn ingevuld kunnen wij adequaat reageren.

In het vrije veld kan een uitgebreide beschrijving worden gegeven:

  • van het probleem;
  • wanneer het probleem optreedt;
  • welk resultaat oorspronkelijk werd verwacht.

Daarnaast is het mogelijk om aan te geven op welk moment door ons contact kan worden opgenomen met de indiener van het supportformulier.

Wij verlenen zowel support via telefoon , e-mail als via TeamViewer.

TeamViewer is een applicatie waarmee via een beveiligde verbinding contact kan worden gemaakt met uw computer. Wij maken hiervan gebruik wanneer wij willen bijvoorbeeld de acties op uw scherm willen kunnen volgen. Dit kan voor zowel educatieve ondersteuning als voor probleemoplossing worden gebruikt. Vraag aan de systeembeheerder om toestemming.

Is TeamViewer niet geïnstalleerd op de computer? Start de download van TeamViewer hier.

Onze helpdesk is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00.

Wanneer er buiten kantoortijden zich een probleem voordoet dat niet kan wachten tot de eerstvolgende werkdag, kunt u op het formulier aangeven dat er sprake is van een spoedgeval.

SUPPORTFORMULIER

030 – 227 3333