Van 9:00 tot 17:00

Servicedesk

Onze servicedesk is dagelijks tijdens kantooruren beschikbaar om vragen te beantwoorden over hosting, updates, het gebruik van de software en wanneer u problemen ervaart.

Serviceportaal

HTA Software heeft een eigen serviceportaal waarmee verschillende verzoeken kunnen worden gedaan, zoals:

  • een melding doen;
  • consultancy aanvragen;
  • een nieuwe functie of verbetering voorstellen;
  • een vraag stellen over uw licentie;
  • een vraag stellen over een ontvangen factuur.

Klik op onderstaande knop om direct naar het serviceportaal te gaan en een verzoek (‘ticket’) aan te maken. Dat is de nieuwe digitale werkwijze waarmee u ook inzicht krijgt in de status van uw verzoeken en optimaal geholpen kunt worden.

Indien u meer een algemene vraag hebt of het onderwerp echt helemaal geen ‘ticket’ rechtvaardigt of professionele opvolging vereist, kunt u ook gewoon een e-mail sturen naar info@hta.nl

TeamViewer

Wij verlenen zowel support via telefoon , e-mail als via TeamViewer.

TeamViewer is een applicatie waarmee via een beveiligde verbinding contact kan worden gemaakt met uw computer. Wij maken hiervan gebruik wanneer wij bijvoorbeeld de acties op uw scherm willen kunnen volgen. Dit kan na overleg voor zowel educatieve ondersteuning als voor probleemoplossing worden gebruikt.

Openingstijden

Onze helpdesk is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00.

Wanneer er buiten kantoortijden zich een probleem voordoet dat niet kan wachten tot de eerstvolgende werkdag, kunt u op het formulier aangeven dat er sprake is van een spoedgeval.

Meer informatie nodig?

Laat uw gegevens achter of bel ons. We brengen u dan in contact met één van onze medewerkers.