• 030 – 227 3333

Support?
MKB2021-06-11T11:53:32+02:00

MKB

MKB’ers en retailers zijn ondernemers die voortdurend op zoek zijn naar verbetering van hun formule. Centraal staat de vraag hoe zij hun klanten nog beter kunnen helpen. Onze applicaties zijn configureerbaar en worden daardoor ingezet in verschillende markten.

One size fits all

De dienstverlening van MKB’ers en retailers is heel divers. Wij maken onze software helemaal zelf en kunnen daardoor vrijwel alle noodzakelijke configuraties maken. “One size fits all” is dus heel goed mogelijk. Onze applicaties zijn volledig webbased, goed in te bedden in het applicatielandschap en functioneel op elk apparaat, waardoor wij uitstekend kunnen inspelen op de veranderende markt.

Nieuws

Afspreken

Online kiezen je klanten waarvoor ze komen, de locatie, datum en tijdstip. Jij bepaalt zelf welke informatie je nodig hebt.

Wanneer jouw organisatie over meerdere locaties beschikt, kun je per locatie de mogelijkheden instellen.

Kies zelf voor welke producten je klanten een afspraak kunnen maken en welke tijdsduur ermee samenhangt.

In de backoffice beschik je over een overzicht van alle afspraken met bijbehorende gegevens.

Verbeter de customer flow via ons klantverwijssysteem.

Meer

Dashboard

Het dashboard is een dynamisch overzicht waar je relevante informatie op kunt tonen, waaronder herinneringen. Maar je kunt er ook grafieken en diagrammen op kwijt. Wanneer je gebruik maakt van de functie activiteiten, zie je welke voor jou zijn aangemaakt. Zodra je een taak hebt volbracht verdwijnt hij. Dashboards zijn persoonlijk en individueel in te richten.

Abonneer je op de nieuwsbrief.

Informatie over nieuwe ontwikkelingen direct in je mailbox.

Klantverwijzing

Eenvoudig setup, updaten en beheren omdat de software webbased is. Gebruik een computer, tablet of mobiele telefoon om met het systeem te werken.

Applicatie biedt verschillende configuratiemogelijkheden. Eenvoudig aanpassen en uitbreiden systeem met extra hardware en functionaliteit.

Realtime monitoren wachtrij. Live dashboard toont actuele informatie. Stel KPI in voor analyse van streefwaarden. Inclusief heatmapping, automatische rapporten, signalering en berichten versturen.

Onderzoek klanttevredenheid door uitbreiding van het systeem. Bedenk zelf welke vragen je wil stellen en pas naderhand aan. Direct te koppelen aan de service of volledig anoniem in de ruimte.

Koppel met afsprakensysteem voor gesloten proces.

Meer

Webbased

Verwerk alle gegevens in onze SaaS-oplossing, met versleutelde gegevensopslag en automatische back-ups op Nederlandse servers. Gegevens hebben onderlinge relaties en zijn in de menu’s op meerdere plekken zichtbaar. Werk simultaan in meerdere tabbladen naast elkaar met verschillende zoekfuncties en records. Via gebruikersbeheer bepaal je zelf wie welke rechten heeft.

Verhuren

Je klant maken telefonisch een afspraak, via je eigen formulier of via ons webportaal. In het portaal zien je klanten de beschikbaarheid van je sporthal.

De verhuur wordt per zaaldeel in een eigen kleur bijgehouden. In de agenda zijn de reserveringen direct zichtbaar. Ideaal voor incidentele en repeterende verhuur.

Verstuur vanuit de applicatie facturen naar je relaties. Alle verhuren worden overzichtelijk weergegeven, inclusief annuleringen en creditnota’s

Breid de functionaliteit van de basislicentie uit met handige modules, zoals Toegangscontrolebeheer, Elektronische Toegang, Sleutelbeheer, Online Betalen of Mobile.

Er zijn live koppelingen met verschillende boekhoudpakketten, zoals Twinfield en AccountView.

Meer

Gebruikersbeheer

In de applicatie werk je met rechten en rollen. Je kunt zelf verschillende rollen aanmaken en daar rechten aan toekennen. De meest belangrijke rechten zijn aanmaken, wijzigen, lezen, verwijderen. Door aan elke gebruiker een rol toe te kennen, kun je ook fouten voorkomen. Er zijn ruim 70 entiteiten waarvan je kunt instellen hoe en voor wie ze toegankelijk zijn.

Two-Factor Authentication

Standaard kun je gebruik maken van two factor authentication. Je hebt de aanvullende optie om voor veilige locaties 2FA uit te schakelen. Via de module Single Sign On regel je het gebruikersbeheer centraal, er worden meerdere providers ondersteund. Het voordeel is dat je maar één keer centraal hoeft in te loggen om van alle aangesloten applicaties gebruik te kunnen maken.

Nieuws

Beproefde technologie is standaard

Standaard software

Maatwerk configuratie

We leveren een commercial of-the-shelf applicatie. Via configuratie zorgen we ervoor dat het product bij de gebruiker aansluit.

Hosted oplossing

Geen omkijken naar hardware

De data worden versleuteld opgeslagen op servers die op Nederlandse bodem staan en ISO 27001 gecertificeerd zijn.

Webbased applicatie

Beschikbaar op elk apparaat

De applicaties werken op elk apparaat met een up-to-date browser. Er zijn geen plugins nodig om met de software te werken.

99,5%

Uptime

Hosting via Nederlandse servers

0

Plugins

Geen invoegtoepassingen client side

27001

ISO

Data-encryptie

Meer informatie nodig?

Laat je gegevens achter of bel ons. We brengen je dan in contact met één van onze medewerkers.

INFORMATIEAANVRAAG

030 – 227 3333