Vastgoed2024-03-08T11:52:51+01:00

Start vandaag!

Contractbeheer software voor franchisers en verhuurders

In de dynamische wereld waarin contractmanagers en beheerders van vastgoed opereren is software die kan meebewegen en -groeien onmisbaar.

image: drobotdean

Nieuw product

Klantgeleidingssysteem

Meer informatie
  • Lees meer over: toegangsbeheer, MJOP, rapportages

Het beheer van vastgoed

Verhuur- en franchisemanagement gaan veel verder dan contractbeheer. Want het zijn niet alleen de stenen waarvan u de gegevens wilt beheren. Het gaat ook om leaseconstructies, prestaties, formules, huur en onderhuur en investeringen. Tegelijkertijd gaat het ook om processen en de gegevens van klanten. Huurders, verhuurders en franchisers hebben zo allemaal eigen eisen en wensen.

We helpen u automatiseren

Verhuurorganisaties maken gebruik van ons informatiesysteem. Het gaat om vastgoedbeheer met een hoog afbreukrisico, zoals studentenhuisvesting, tijdelijke verhuur en antikraak wonen. Met behulp van onze software voor verhuurorganisaties worden automatisch aanvragen voor huurobjecten en contracten verwerkt. Huurders uploaden de benodigde documenten via een online portaal en plaatsen er indien nodig reparatieverzoeken of vragen.

100% SaaS
100% Web-based
Werkt in elke browser
Altijd online
Altijd up-to-date

Bent u benieuwd naar onze contractbeheer software?

  • Klik dan op onderstaande knop. Laat uw gegevens achter en dan nemen wij contact met u op.

71%

meer contactmomenten

Dankzij het webportaal kunnen uw klanten altijd met vragen bij uw organisatie terecht.

88%

meer tijdbesparing

Omdat uw klanten zelf gegevens digitaal aanleveren heeft u meer tijd voor andere zaken.

84%

klanttevredenheid score

Juist omdat u goed bereikbaar bent heeft uw klant het gevoel dat hij beter geholpen wordt.

Ondersteuning van meerdere processen

Of het nu gaat om (ver)huurbeheer, portefeuille- en vastgoedvermogensbeheer, strategische vastgoedplanning of digitaal contractbeheer, voor veel organisaties met een eigen portefeuille is het belangrijk om snel te kunnen acteren bij veranderingen in de markt. Door deze informatie in één totaaloplossing te bewaren is het eenvoudiger om relaties te leggen. Zo krijgt u meer inzicht het Total Cost of Ownership (TCO) en kunt u op feiten gebaseerde financiële beslissingen maken.

Software installeren niet nodig !

Contractbeheer in de cloud zonder plugins en met automatische backups

Alle contracten goed in beeld

De gegevens over uw vastgoed en contracten bewaart u digitaal in het informatiesysteem. De aanvragen en documenten van bijvoorbeeld huurders komen direct in uw werkomgeving terecht. Het is daarom niet noodzakelijk die nog via een separaat kanaal op te vragen en te uploaden. Het is wel mogelijk om documenten die op een andere manier bij uw organisatie terecht komen te uploaden naar het systeem.

  • Inzicht via het dashboard

  • Automatische rappelfuncties

  • Centrale gegevensopslag

  • Diverse contracttypes

  • E-mailintegratie met bijlagen

  • Uitgebreid dashboard

  • Automatische taaktoewijzing

  • Veilig online contractbeheer

  • Rechtenstructuur

Tijd besparen dankzij automatisering

Meer functionaliteit met modules

Toegangsbeheer

Sleutelbeheer is heel gebruikelijk bij beheer van vastgoed. Breid de basislicentie uit met deze module, zo heeft u alle gegevens in één omgeving. Ook digitale toegang via een pincode, QR-code, druppel of toegangspas is eenvoudig te realiseren. Onze software koppelt direct met Nedap AEOS en Paxton.

Mobile

Via onze mobile applicatie kunt u alle gegevens die over uw vastgoed zijn opgeslagen direct raadplegen. Zo heeft u alle informatie over de status van een contract of object altijd tot uw beschikking. Blader on site door de resultaten van de verschillende onderzoeken en MJOP. Bekijk informatie over uw huurders en wanneer dat contracten afloopt.

Klantenportaal

Voor franchisers kan het handig zijn om franchisemanagers rapporten, verslagen en keuringsrapporten online te laten invullen. Minder rompslomp en niet langer zeulen met losse documenten die later handmatig in de software gezet moeten worden. In plaats daarvan gebruikt hij een webformulier dat hij op locatie samen met uw franchisenemer invult en ondertekent.

Koppelingen met andere software

Met onze software voor het beheer van vastgoed en contractmanagement is standaard al heel veel mogelijk. En het is mogelijk om koppelingen te realiseren met BAG, BGT, BRK, KvK, waardoor de werkzaamheden van uw medewerkers aanzienlijk vereenvoudigd worden. Wilt u met een third party software een relatie leggen of een andere koppeling realiseren, of heeft u een andere uitdaging, vraag het ons.

Abonneer u op de nieuwsbrief

Ontvang updates over onze ontwikkelingen voor uw branche

Nieuwsbrief Vastgoed

Nieuws

Meer informatie nodig?

Laat uw gegevens achter of bel ons. We brengen u dan in contact met één van onze medewerkers.

Software voor contractmanagement

In de wereld waarin contractmanagers en vastgoedbeheerders opereren is software die kan meebewegen en -groeien onmisbaar.

SaaS en zonder plugins

Vastgoedbeheer en contractmanagement zijn heel divers. Het gaat om gebouwen, gronden, maar ook locatie, strategie en beleid. Wie zijn uw huurders en welke contacten hebben zij.

Wilt u huuraanvragen laten verlopen via uw eigen online portaal? Leg alles vast met onze software.

Applicaties voor dagelijkse werkzaamheden

We hebben al meer dan 20 jaar ervaring bij de ondersteuning van klanten in vastgoed- en contractmanagement. Zowel in het gemeentelijk domein, als in de commerciële markt en franchising.

Modules

Niet elke organisatie werkt op dezelfde manier. Wij ontwikkelen daarom software die eenvoudig te configureren is. Zo kunnen we inspelen op vragen uit de markt en kunt u succesvol te zijn.

Daarnaast bieden wij via extra modules de mogelijkheid om functionaliteit uit te breiden.

Ook interessant !

Digitale
Receptie

Toegangsbeheer

Voor uw accommodaties kunt u digitale toegang inrichten. Regelmatig terugkerende bezoekers of huurders krijgen een vaste toegangscode, incidentele bezoekers een unieke code.

Wanneer u liever met druppels of sleutels werkt is dat ook mogelijk. In onze applicatie kunt u de de voorraad beheren per uitgiftelocatie.

Klimaatsystemen

Laat een huurder niet in de kou staan. Het is mogelijk om direct voorafgaand aan een verhuur het klimaatsysteem aan te sturen zodat de accommodatie verwarmd wordt. Na afloop gaat de verwarming automatisch uit. Verlichting aansturen is ook mogelijk.

Ook interessant !

Accommodatie
verhuur

Digitale plattegrond

Het is mogelijk om te koppelen met een laagsgewijze opgebouwde digitale kaart. Klik op een perceel en u ziet alle informatie. De applicatie is responsive en werkt daardoor uitstekend op een mobiele telefoon.

In veel gevallen is het ook mogelijk om een koppeling te realiseren met uw eigen GIS-omgeving.

Factureren

In de software zit een mogelijkheid om te factureren. Via kostenregels en -plaatsen kunt u in bulk op elk gewenst moment rekeningen versturen.

Er zijn ook koppelingen met boekhoudpakketen, zoals Key2Financiën, Civision Innen, Twinfield en AccountView.

Laat het ons weten !

Meer informatie nodig?

Laat uw gegevens achter of bel ons. We brengen u dan in contact met één van onze medewerkers.

Ga naar de bovenkant