Direct na het maken van een afspraak of een reservering ontvangt de bezoeker automatisch een bericht vanuit de applicatie. De layout en inhoud van het bericht bepaalt u zelf.
Unieke codes
Elk verstuurd bericht met de daarin opgenomen code is uniek. In de applicatie van uw systeem voor toegangscontrole bepaalt u hoe vaak elke code gebruikt kan worden.
Kanalen
Het maakt niet zoveel uit hoe u een afspraak of bevestigt. Het belangrijkste is dat u de bezoeker informeert over het proces van aanmelden. Opties voor e-mail, sms en Whatsapp.
De digitale receptie registreert de aanmelding van de bezoeker. In het toegangscontrolesysteem stelt u tijdens de configuratie in welke deuren geopend kunnen worden door bezoekers.
Inchecken en toegangscontrole
Als de bezoeker zijn toegangscode gebruikt wordt er een controle uitgevoerd. Als de gebruikte code overeenkomt met het tijdstip waarop de afspraak gepland stond dan wordt er toegang verleend.
Een typisch voorbeeld van autonome toegang is wanneer er geen persoon aanwezig is om de bezoeker welkom te heten. Bijvoorbeeld in een lobby met voorportaal of een sportaccommodatie waar geen beheerder aanwezig is.
Een bezoeker behoort alleen toegang te krijgen op de datum(s) en tijdstip(pen) waarop hij wordt verwacht. De applicatie handelt die taak voor u af, zodat u er geen omkijken naar heeft.
Zodra een medewerker zijn pas, tag of keyfob gebruikt om de deur te openen, registreert onze applicatie ook dat hij binnen is. Op een apart scherm is het via narrowcasting mogelijk om alle aanwezige medewerkers te tonen.
Uw klant ontvangt in de bevestiging uitleg over locatie, datum en tijd. Gebruikt u toegangscontrole, dan sturen we een QR-code mee inclusief uitleg hoe deze op locatie gebruikt moet worden.
Controle
Wij adviseren u graag over hoe u een toegangscontrolesysteem kan inzetten en waar u op moet letten. Bijvoorbeeld het installeren van sensoren die registreren én melden dat een deur te lang openstaat.
Gefaseerde toegang
Als u in het pand gefaseerd toegang verleent, zoals eerst het digitaal openen van een deur en daarna aanmelden op de kiosk, dan is het dat mogelijk. We bespreken graag de mogelijkheden.
Meer informatie nodig?
Laat uw gegevens achter of bel ons. We brengen u dan in contact met één van onze medewerkers.