Artificial Intelligence verbetert uw service
Heeft u er weleens aan gedacht hoe uw organisatie zich in uw branche kan onderscheiden? Gebruik kunstmatige intelligentie om zo kwaliteit te verbeteren.
Computers die kunnen leren
Artificial Intelligence (AI) of kunstmatige intelligentie maakt het mogelijk voor software en machines om te leren. Ze kunnen zich aanpassen aan nieuwe input en eenvoudige menselijke taken uitvoeren. Het meest bekende voorbeeld is de zelfrijdende auto. Die vertrouwt op zogenaamde deep learning en natural language processing. Door deze technieken te gebruiken kunnen computers getraind worden om specifieke taken uit te voeren. Ze verwerken heel snel grote hoeveelheden data en kunnen daarin patronen herkennen.
Toepassing van artificial intelligence in onze producten
Wij gebruiken kunstmatige intelligentie in onze software zodat uw medewerkers meer tijd hebben om zich te concentreren op waar zij goed in zijn. Natuurlijk kan een mens veel beter anticiperen op vragen. Om die reden wordt het gebied afgebakend waarvoor artificial intelligence wordt ingezet. Een goed voorbeeld is een chatrobot op uw website, die dan wel in meerdere verschillende talen uw klanten te woord kan staan. Wij zetten een vergelijkbare oplossing op een andere manier in om de ervaringen van uw klanten te verbeteren.
Handig is soms al genoeg
In bepaalde gevallen kunt u met behulp van artificial intelligence een heel proces automatiseren of fte uitsparen. De door ons ontwikkelde toepassingen, waarbij veelal het contact tussen organisatie en klant centraal staat, zijn geschikt voor verschillende branches. Het uitgangspunt is dat het contact dat verloopt via onze applicatie door uw klanten wordt ervaren als prettig en professioneel.
Thema
Artificial Intelligence verbetert uw service
Gebruik kunstmatige intelligentie om uzelf te onderscheiden in uw branche en de kwaliteit van uw dienstverlening te verbeteren.
Ook interessant !
Digitale
Receptie
Applicaties voor dagelijkse werkzaamheden
Wij gebruiken kunstmatige intelligentie in onze software zodat uw medewerkers meer tijd hebben om zich te concentreren op waar zij goed in zijn.
Natuurlijk kan een mens veel beter anticiperen op vragen. Om die reden wordt het gebied afgebakend waarvoor artificial intelligence wordt ingezet.
Handig voor elke branche
In bepaalde gevallen kunt u met behulp van artificial intelligence een heel proces automatiseren of fte uitsparen.
De door ons ontwikkelde toepassingen, waarbij veelal het contact tussen organisatie en klant centraal staat, zijn geschikt voor verschillende branches.
Het uitgangspunt is dat het contact dat verloopt via onze applicatie door uw klanten wordt ervaren als prettig en professioneel.
Ook interessant
Accommodatie
verhuur