Nieuw Product: Digitale Receptie
image: lifeforstock/Freepik.com
New kid on the block
We hebben een nieuw product toegevoegd aan het toch al rijke portfolio: Digitale Receptie. Een digitale receptie bestaat traditioneel uit een combinatie van software en hardware en wordt gebruikt om bezoekers welkom te heten en hun aanwezigheid te registreren. In bepaalde situaties dient het ter ondersteuning van de baliemedewerker, in andere gevallen kan de digitale receptie de ontvangst geheel voor rekening nemen.
Verrijk uw ervaring
Naast het registreren van bezoekers zijn er tal van andere belangrijke functies in de software aanwezig. Zo kunt u volledig op afspraak werken, medewerker registratie bijhouden, afspraken via Outlook registreren, videobellen en zelfs deuren op afstand (automatisch) ontgrendelen*.
Eén of meerdere Points of Entry
Voor een digitale receptie wordt doorgaans een kiosk gebruikt, zodat bezoekers zich kunnen aan- en afmelden. Maar, de ene kiosk is de andere niet. Afhankelijk van de functies die u wil gebruiken is er soms extra hardware nodig en dat merkt u in de portemonnee. In onze software bieden wij u daarom de mogelijkheid om gebruik te maken van diverse hardware.
Flexibel in keuze
Het is daarnaast mogelijk om verschillende hardware en schermindelingen in één systeem te gebruiken. Dus u gebruikt die fraaie kiosk om bezoekers en koeriers welkom te heten en laat hen weer uitchecken (en automatisch de deur openen) via een tablet die aan de muur hangt. Er is vaak een manier te bedenken om de voor u ideale situatie te configureren.
Licentiemodel
De digitale receptie is verkrijgbaar in verschillende versies. Niet elke organisatie heeft immers behoefte aan dezelfde functionaliteit. En zo kunt u voordelig instappen en later uw systeem uitbreiden. Op onze productpagina leest u er meer over.
* Voor het gebruik van bepaalde functionaliteit kan specifieke hardware of software nodig zijn.