De najaarsupdate van KGS is live!

Monitor met schermafbeelding van KGS, de software voor klantgeleiding van HTA Software.

image: our-team/Adobe Express

Met de najaarsupdate van KGS hebben we ons klantgeleidingssysteem nog verder verbeterd en uitgebreid. Zo kunt  u nu ook:

  • als medewerker meer ticket informatie zien; 

  • als medewerker zien waar in de wachtrij mogelijk knelpunten ontstaan, en daarnaar handelen; 

  • het meldingencentrum voor meer gebeurtenissen automatisch een notificatie per mail of sms laten versturen. 

Data Gedreven Optimaliseren

Voor iedereen die data-gedreven optimalisatie naar een hoger niveau wil tillen hebben we nu extra informatie over de uitgegeven tickets beschikbaar. Naast hoe laat het ticket is uitgegeven en hoe lang iemand heeft gewacht kun je nu ook zien:

  • hoe laat de afspraak gepland stond; 

  • of het ticket is doorgestuurd; 

  • wat de prioriteit van de afspraak was; 

  • om welke client het gaat; 

  • welke contactgegevens van de client bekend zijn; 

  • waar het uit te geven product te vinden is - dit werkt via een koppeling met Track & Trace van Loxis en is erg handig voor het uitgeven van medicijnen. 

Tafel met daarop een vaas bloemen, een kop koffie, een notitieblok en een laptop. Op de laptop zie je de meest recente versie, dus inclusief de najaarsupdate van KGS

Verbeterd inzicht in potentiële knelpunten 

Bijna elke organisatie heeft ze wel: medewerkers met een ondernemende insteek die het leven van hun managers graag makkelijk maken. Die medewerkers kun je met deze najaarsupdate van KGS nu nog meer in hun kracht zetten. Al jullie medewerkers kunnen nu tijdens de werkzaamheden in een scherm tijdelijk terugschakelen naar het overzichtsscherm zonder dat ze kwijtraken waar ze mee bezig zijn. Zo kunnen ze snel checken hoe de wachtrij ervoor staat en indien nodig actie ondernemen. Maar die sterspelers…. Die gaan daar graag en vaak gebruik van maken. 

Daarnaast is het voor de teammanager nu mogelijk om op afstand het profiel van een desk te veranderen. Dit kon eerst alleen door de medewerker zelf worden aangepast in de eigen werkomgeving. Zo is het eenvoudiger om in te spelen op de actuele behoefte en de service naar jullie klanten aanzienlijk te verhogen. Een teammanager heeft meer inzicht in het reilen en zeilen op de werkvloer en de beslissing om van profiel te wisselen hoort dan ook thuis op dat niveau. 

Meer weten over de najaarsupdate van KGS?

Gebruik onderstaande knop en laat uw contactgegevens achter, dan nemen wij contact met u op.
De hand van een persoon die een smartphone vasthoudt. Op de telefoon een e-mail bericht van KGS.

Meer en verbeterde meldingen in het meldingencentrum 

De functionaliteit in het meldingencentrum is flink uitgebreid! Waar u eerst alleen een notificatie kreeg wanneer de bonrol in de aanmeldzuil dreigde op te raken, zijn er nu diverse handige berichten bijgekomen die uw werkdag eenvoudiger kunnen maken. 

  • Het kan natuurlijk zijn dat u voor bepaalde diensten mensen inzet die maar af en toe klantgesprekken voeren. Dan kan het handig zijn om zo’n persoon een melding te sturen wanneer een ticket voor die dienst wordt uitgeven. U kunt nu instellen dat er in zo’n geval een melding per e-mail of sms wordt verzonden. 

  • Wanneer een beeldscherm of aanmeldzuil plots offline gaat, ontvangt u voortaan een melding. Dat kan een e-mail zijn, maar ook een sms-bericht. Zo bent u meteen op de hoogte van de status van het klantgeleidingssysteem en kunt u daarnaar handelen. Waar u op dat moment ook bent!
  • Gebruik de KPI settings om meldingen te krijgen wanneer de ticketafhandeling de vooraf ingestelde limiet overschrijdt. Zo houdt u grip op de zaak, ook als u niet achter de computer zit.

Voor alle berichten geldt, dat ze verstuurd kunnen worden naar gebruikers van het klantgeleidingssysteem, maar ook naar personen daarbuiten! Toch handig als de applicatie- of netwerkbeheerder geen gebruikersaccount heeft.

Meer informatie nodig over de najaarsupdate van KGS?

Vraag u zich af hoe u deze nieuwe of verbeterde features het beste kunt inzetten? Bel of email ons gerust, we adviseren u graag.

Vragen naar aanleiding van dit artikel?

  • Of wil je een use case voorleggen? We denken graag met je mee. Neem gerust contact op!