De najaarsupdate van KGS is live!
image: our-team/Adobe Express
Met de najaarsupdate van KGS hebben we ons klantgeleidingssysteem nog verder verbeterd en uitgebreid. Zo kun je nu ook:
Data Gedreven Optimaliseren
Voor iedereen die data-gedreven optimalisatie naar een hoger niveau wil tillen hebben we nu extra informatie over de uitgegeven tickets beschikbaar. Naast hoe laat het ticket is uitgegeven en hoe lang iemand heeft gewacht kun je nu ook zien:
Verbeterd inzicht in potentiële knelpunten
Bijna elke organisatie heeft ze wel: medewerkers met een ondernemende insteek die het leven van hun managers graag makkelijk maken. Die medewerkers kun je met deze najaarsupdate van KGS nu nog meer in hun kracht zetten. Al jullie medewerkers kunnen nu tijdens de werkzaamheden in een scherm tijdelijk terugschakelen naar het overzichtsscherm zonder dat ze kwijtraken waar ze mee bezig zijn. Zo kunnen ze snel checken hoe de wachtrij ervoor staat en indien nodig actie ondernemen. Maar die sterspelers…. Die gaan daar graag en vaak gebruik van maken.
Daarnaast is het voor de teammanager nu mogelijk om op afstand het profiel van een desk te veranderen. Dit kon eerst alleen door de medewerker zelf worden aangepast in de eigen werkomgeving. Zo is het eenvoudiger om in te spelen op de actuele behoefte en de service naar jullie klanten aanzienlijk te verhogen. Een teammanager heeft meer inzicht in het reilen en zeilen op de werkvloer en de beslissing om van profiel te wisselen hoort dan ook thuis op dat niveau.
Meer en verbeterde meldingen in het meldingencentrum
De functionaliteit in het meldingencentrum is flink uitgebreid! Waar je eerst alleen een notificatie kreeg wanneer de bonrol in de aanmeldzuil dreigde op te raken, zijn er nu diverse handige berichten bijgekomen die je werkdag eenvoudiger kunnen maken.
Voor alle berichten geldt, dat ze verstuurd kunnen worden naar gebruikers van het klantgeleidingssysteem, maar ook naar personen daarbuiten! Toch handig als je applicatie- of netwerkbeheerder geen user is.
Meer informatie nodig over de najaarsupdate van KGS?
Vraag je je af hoe je deze nieuwe of verbeterde features het beste kunt inzetten? Bel of email ons gerust, we adviseren je graag.