Afsprakensysteem voor de Financiële Sector
Organisaties in de financiële sector, zoals banken, besteden veel tijd aan klantcontact en de kwaliteit van dienstverlening. Het is dan handig als het maken van afspraken door en met de klant geautomatiseerd is. Net als het versturen van herinneringen. Onze afsprakensoftware beschikt over alle benodigde en extra functies en kan gewoon geïntegreerd worden op uw website.
Productkeuze
Niet alle financiële zaken vragen om een fysieke afspraak. U heeft in onze software dan ook de keuze om in te stellen welke opties er voor zijn per product. Uw klant ziet tijdens het boeken direct of de afspraak op locatie plaatsvindt, online of dat er een keuze is tussen die twee. In het geval dat de afspraak online gebeurt, kan automatisch een vergaderlink worden opgenomen in de afspraakbevestiging met een uniek inlogcode.
Afspraken splitsen
Wanneer u de mogelijkheid biedt om een afspraak te maken voor meerdere producten tegelijkertijd bieden wij u extra opties. U kunt deze meervoudige afspraak namelijk laten splitsen in verschillende afspraakmomenten die na elkaar plaatsvinden. Dit geeft meer nieuwe mogelijkheden bij het afhandelen van verschillende financiële producten en diensten door verschillende afdelingen en specialismes .
Locatiekeuze
Uiteraard stelt u de klant centraal. Wanneer de klant dan een fysieke afspraak moet of wil plannen, is het handig dat hij dat doet in de regio waar hij woonachtig is. Een optioneel onderdeel van het stappenplan is het invullen van een postcode. De software toont dan een gefilterde lijst, waarbij het voor de klant dichtstbijzijnde kantoor bovenaan wordt getoond met daarbij de geschatte afstand.
Informeer uw klant
Als het afsprakensysteem goed functioneert maken uw klanten zelfstandig afspraken. Het begint met de keuze waar het stappenplan start: ons portaal dat via een link op uw website opent en waarin alle producten per productgroep worden getoond, of uw website waar u eerst aanvullende informatie geeft over het gekozen product (zoals de voorwaarden, benodigdheden en kosten) en de klant daarna via een druk op de knop de afspraak maakt.
Afsprakensoftware geschikt voor de Financiële Sector

U stuurt en klanten kiezen
Als uw organisatie meerdere vestigingen heeft, wat voor een landelijk opererende bank niet geheel vreemd is, dan kunt u per locatie de afspraakmogelijkheden instellen. Het gaat om diensten die u aanbiedt, de duur van de afspraak, dagen en openingstijden. Tijdens het maken van de afspraak ziet de klant welke diensten elke locatie aanbiedt en het meest dichtbij is.
In het verlengde hiervan biedt het afsprakensysteem ook voor de financiële sector de optie om eerst een dagdeel te vullen, alvorens andere afspraakmogelijkheden open te stellen. Zo kunt u ook klanten in een bepaalde richting sturen.
Efficiënter personeel plannen
Plannen is vooruit kijken. U bepaalt zelf hoeveel afspraakmomenten gelijktijdig kunnen plaatsvinden op elk tijdstip. Dit wordt bepaald door het aantal agenda’s dat u openstelt en dat is weer direct afhankelijk van het aantal medewerkers dat beschikbaar is.
Instelbaar is hoever van tevoren nog een afspraak gemaakt kan worden, zodat de organisatie voldoende tijd heeft om voorbereidingen te treffen. Het klaarzetten van een dossier en het inplannen van aanvragen voor hypotheken en leningen vergt immers wat meer tijd.