Klantverwijzing voor zorgverleners

De poli’s in ziekenhuizen en apotheken zijn plekken waar dagelijks heel veel mensen een kort bezoek plegen. Dankzij wachtrijmanagement weet elke bezoeker waar en wanneer hij terecht kan.

Deze organisaties gingen je voor

Meer dan een nummer

Je hoort vaak dat de klant geen nummer is. Een goed wachtrijmanagementsysteem zorgt ervoor dat de klant zich welkom voelt. Dat begint al bij het moment dat hij de ruimte binnenloopt. Uitstraling is belangrijk en de presentatie van informatie op beeldschermen is daarvan onderdeel. Met deze applicatie kun je heel eenvoudig op smaakvolle wijze je klanten informeren.

Neem een ticket

Bij de aanmeldzuil neemt de klant een ticket en is daarmee onderdeel van de wachtrij. Dat kan een papieren of digitaal ticket zijn. Op de zuil staat dan een QR-code afgebeeld die de klant met een smartphone scant. Daarna wordt hij via persoonlijke berichtgeving op de hoogte gehouden van zijn plaats in de wachtrij en naar welke balie hij uiteindelijk gaat. Op de beeldschermen is de wachtrij ook te volgen.

De applicatie helpt je sturen

Je kunt zelf het aantal balies en kamers instellen en wanneer die open zijn. Je kunt per ruimte instellen wie er behandeld wordt. Kinderen prikken kost vaak wat meer tijd, wijs daar dan een apart prikhokje voor aan. In een apotheek geef je mensen met een recept voorrang, want die kun je sneller helpen. Wanneer je prioriteit wil geven aan bepaalde diensten kun je dat per servicepunt instellen.

Een productspecialist vertelt je graag meer

Contact

Verbeter de stromen

Het klantverwijssysteem kan out-of-the-box gekoppeld worden met ons afsprakensysteem. Door op afspraak te werken heb je meer controle over de benodigde bezetting en controleer je ook beter de klantstromen. Hierdoor hoeven klanten vaak minder lang te wachten en dat is weer positief voor de klanttevredenheid. Natuurlijk is het gewoon mogelijk om én op afspraak te werken én vrije inloop te houden.

Het eindigt met een tevreden klant

Onder de motorkap is het onderzoeken van de klanttevredenheid al ingebouwd. Via een uitbreiding op de standaard licentie kun je zelf vragenlijsten samenstellen en je klanten om feedback vragen. Na verloop van tijd kun je dieper inzoomen door de vragen te veranderen. Je kiest zelf hoe de beantwoording gaat, via smileys, cijfers, multiple choice of open vragen.

Houd grip op de getallen

De applicatie houdt van elke klant bij hoe laat hij zich heeft gemeld, hoe langt hij wacht en hoe lang de behandeling duurde. Door KPI in te stellen kun je meten of streeftijden worden overschreden en of er een melding wordt verstuurd naar de teammanager. Op het live dashboard zie je hoe het gaat op de werkvloer. Via automatische rapportages kun je analyseren op welke dagen het drukker is en hoe het team presteert.

Beproefde technologie is standaard

Standaard software

Maatwerk configuratie

We leveren een commercial of-the-shelf applicatie. Via configuratie zorgen we ervoor dat het product bij de gebruiker aansluit.

Hosted oplossing

Geen omkijken naar hardware

De data worden versleuteld opgeslagen op servers die op Nederlandse bodem staan en ISO 27001 gecertificeerd zijn.

Webbased applicatie

Beschikbaar op elk apparaat

De applicaties werken op elk apparaat met een up-to-date browser. Er zijn geen plugins nodig om met de software te werken.

99,5%

Uptime

Hosting via Nederlandse servers

0

Plugins

Geen invoegtoepassingen client side

27001

ISO

Data-encryptie

Meer informatie nodig?

Laat je gegevens achter of bel ons. We brengen je dan in contact met één van onze medewerkers.

INFORMATIEAANVRAAG

030 – 227 3333