Klantverwijzing voor MKB’ers en retailers

Er zijn tal van winkels waar mensen gewoon op hun beurt moeten wachten, denk aan de bakker, de slager en de drogist. Met ons klantverwijssysteem weet je klant wanneer het zijn beurt is.

Deze organisaties gingen je voor

Meer dan een nummer

Zorg ervoor dat je klant zich welkom voelt. Het begint al bij het moment dat hij de ruimte binnenloopt. Maak duidelijk hoe je hem gaat helpen. Uitstraling is belangrijk en de presentatie van informatie op beeldschermen is daarvan onderdeel. Met deze applicatie kun je heel eenvoudig op smaakvolle wijze je klanten informeren.

Neem een ticket

Voor elke stroom kun je een eigen nummering aanmaken. Zo kun je duidelijk onderscheid maken bij welk servicepunt bepaalde producten worden afgehandeld. Het ticket is de plaats in de wachtrij. Op het ticket kun je naast een nummer meer informatie kwijt. Bij een digitaal ticket ontvangt de klant updates over de wachtrij op zijn smartphone.

De applicatie helpt je sturen

Je kunt zelf het aantal balies instellen en wanneer die open zijn. Je kunt ook per balie instellen welke producten worden opgeroepen en of bepaalde services prioriteit moeten krijgen. In een apotheek geef je mensen met een recept voorrang, want die kun je sneller helpen. Bij een ijssalon hebben mensen die ijsje komen halen misschien wat meer haast dan mensen die aan een tafeltje zitten.

Een productspecialist vertelt je graag meer

Contact

Verbeter de stromen

Het klantverwijssysteem kan out-of-the-box gekoppeld worden met ons afsprakensysteem. Door op afspraak te werken heb je meer controle over de benodigde bezetting en controleer je ook beter de klantstromen. Hierdoor hoeven klanten vaak minder lang te wachten en dat is weer positief voor de klanttevredenheid. Natuurlijk is het gewoon mogelijk om én op afspraak te werken én vrije inloop te houden.

Het eindigt met een tevreden klant

Onder de motorkap is het onderzoeken van de klanttevredenheid al ingebouwd. Via een uitbreiding op de standaard licentie kun je zelf vragenlijsten samenstellen en je klanten om feedback vragen. Na verloop van tijd kun je dieper inzoomen door de vragen te veranderen. Je kiest zelf hoe de beantwoording gaat, via smileys, cijfers, multiple choice of open vragen.

Houd grip op de getallen

De applicatie houdt van elke klant bij hoe laat hij zich heeft gemeld, hoe langt hij wacht en hoe lang de behandeling duurde. Door KPI in te stellen kun je meten of streeftijden worden overschreden en of er een melding wordt verstuurd naar de teammanager. Op het live dashboard zie je hoe het gaat op de werkvloer. Via automatische rapportages kun je analyseren op welke dagen het drukker is en hoe het team presteert.

Beproefde technologie is standaard

Standaard software

Maatwerk configuratie

We leveren een commercial of-the-shelf applicatie. Via configuratie zorgen we ervoor dat het product bij de gebruiker aansluit.

Hosted oplossing

Geen omkijken naar hardware

De data worden versleuteld opgeslagen op servers die op Nederlandse bodem staan en ISO 27001 gecertificeerd zijn.

Webbased applicatie

Beschikbaar op elk apparaat

De applicaties werken op elk apparaat met een up-to-date browser. Er zijn geen plugins nodig om met de software te werken.

99,5%

Uptime

Hosting via Nederlandse servers

0

Plugins

Geen invoegtoepassingen client side

27001

ISO

Data-encryptie

Meer informatie nodig?

Laat je gegevens achter of bel ons. We brengen je dan in contact met één van onze medewerkers.

“The team at Avada Marketing Consultant is fabulous. They helped us unlock our potential online and offline. We have experienced year on year growth due to their progressive approach.”

George Anderson

Digitalbox CEO

INFORMATIEAANVRAAG

030 – 227 3333